Domowy budyń cynamonowy


Pierwszy raz robiłam samodzielnie budyń i muszę przyznać, że jest bardzo łatwy w wykonaniu, nie zawiera sztucznych dodatków, jest smaczniejszy niż ten z paczki i można go dowolnie aromatyzować. Ja zrobiłam budyń z cynamonem, bo bardzo lubię tą przyprawę. Nie zawiodłam się - budyń rewelacja!
Składniki:
3 żółtka
pół litra mleka
1 łyżka masła
2,5 łyżki cukru
2 łyżki mąki ziemniaczanej
pół łyżeczki cynamonu
kakao do posypania i orzechy do dekoracji
Przygotowanie:
1,5 szklanki mleka zagotować z masłem, cukrem i cynamonem. Żółtka utrzeć z pozostałym mlekiem i mąką ziemniaczana mikserem. Do gotującego się  mleka wlać masę jajeczną, zmniejszyć płomień do minimum i stale mieszając doprowadzić do zagotowania. Budyń przelać do pucharków i oprószyć kakao. 
SMACZNEGO!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Śp. Dorota Rosner. Obsługiwane przez usługę Blogger.