Surówka z czerwonej kapusty

Witam Kochani!
Po długiej przerwie, za namową przyjaciół, wracam do prowadzenia bloga :) Ciągle mam głód doznań kulinarnych i generalnie ciągle czuję głód ... Mam nadzieję, że czytając moje przepisy poczujecie to co ja.

Na pierwszy ogień idzie surówka z czerwonej kapustki. Trochę inna niż mi znane, ale równie smaczna i nie wymagająca wiele zachodu. Pasuje do mięs, ryb, hot - dogów, hamburgerów.



Składniki:
Pół główki czerwonej kapusty
1 pomidor
1 papryka żółta
1 czerwona cebula
pół pęczka szczypiorku
pół pęczka natki pietruszki
sól
pieprz
3 łyżki oliwy lub oleju

Przygotowanie:
Kapustę poszatkować, zasolić i odstawić aby zmiękła. Jeśli puści dużo wody, to należy wodę odlać. Pomidory, paprykę i cebulę pokroić w kosteczkę. Szczypiorek i pietruszkę poszatkować drobno. Wszystko wymieszać z olejem i pieprzem. Surówka jest najlepsza po odstaniu.

Smacznego !

P.S.
Jeszcze raz zapraszam do podglądania moich przepisów, komentowania, like'owania itp. Chętnie udzielę dodatkowych informacji na temat zamieszczanych przepisów.




 Cukrzyca ciążowa-obiad  Lato w pełni!









0 komentarze:

Prześlij komentarz

Śp. Dorota Rosner. Obsługiwane przez usługę Blogger.